Translate

28 Nisan 2013 Pazar


Lightning Browser + v2.4.1 APK



                                 Yıldırım keyfini çıkarın Tarayıcı , etrafında küçük tarayıcılardan biri!



Yıldırım Tarayıcı Pro play.google.com.browser.lightning
Yıldırım Tarayıcı Ödenen 
En Güçlü Web Tarayıcı Onun Boyutu Özellikleri ücretsiz sürümü yok


  • Sınırsız Sekmeler
  • Sınırsız imleri
  • Sonunda daha fazla özelliklere sahip olacak
Özellikler:
  • Holo Arayüzü
  • JellyBean için Froyo desteği
  • Sekmeli Internet Tarama
  • Destekler Adobe Flash Player
  • Hızlı Başlat Times
  • Küçük Ayak İzi
  • Hızlı Tarama
  • Düzgün Kaydırma
  • Krom (bir Nexus 7 üzerinde test) daha yüksek Testleri
Yıldırım keyfini çıkarın Tarayıcı , etrafında küçük tarayıcılardan biri. Bu yüksek performanslı küçük boyutlu bir tarayıcıhantal yavaşlık veya büyüklüğü istemiyorum olanlar için inşa Firefox veya Chrome. Şu anda bir tablet üzerinde iyi görünüyor, ama bunun için optimize olacaktır telefon kısa boy ekranları. Ben bu kadar sıklıkla zaman (Ben bir sahip olarak güncellemek için çalışacağız öğrenci ...). Bu bugüne kadar benim en önemli uygulaması sürümüdür ve ben gururhiç HERHANGİ sorun var eğer öyleyse, benim iş, bana ulaşın LÜTFEN. Benimle temas etmiş olanlar önce bildiğiniz gibi hep, cevap ... ve ben güzel :) değilim Navigasyon:

  • Silmek için bir sekme uzun basın
  • Çıkmak için geri düğmesine uzun basın tarayıcı
Bu sürümde neler bulunuyor:  (Güncelleme: 19.Nis 2013),
  • hata düzeltmeleri
  • Sabit garip render içinde hata ayarları
  • Üzerinde yeniden sekmeler başlar o yardımcı olabilir kadar artık verileri kullanır
Gerekli Android O / S:  2.2 +

Ekran:
 
 


Indir  :  200Kb APK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger